E-handel gjort riktig

Ny nettbutikk for sportsbutikkgründere fra nord i trøndelag

Hva skal til for å etablere seg i et marked med mye konkurranse?

Hvordan gå fram for å sikre optimal digital synlighet?

Prosjekt

Navasport.no

Etter å ha drevet sportsbutikk i 20 år tok Nava Sport AS sats og etablerte navasport.no. Med målrettet og hardt arbeid har en medium stor familiebedrift fra Namsos etter hvert etablert en solid digital satsning som vokser.

Kunde

Navasport

Teknologi

NopCommerce, ASP.NET Core, SQL Server, Less, Azure

Resultat Se løsningen

Å jobbe med digitalt salg er krevende. Å jobbe med digitalt salg i en bransje med ekstremt høy konkurranse er galskap! For å lykkes må man skjønne at e-handel ikke er en engangsjobb, men en satsning i kontinuerlig forandring. Du skal ha kontroll på varekjøp, varelager, logistikk, prismodeller, betalingsløsninger, publisering, kasseløsningsintegrasjoner og markedsføring for å nevne noen kritiske områder. I tillegg må du forstå at Google er og blir premissgiver for store deler av omsetningen din på kort og lang sikt.

Du må velge et teknisk rammeverk som er optimalisert og tilrettelagt for synlighet på søk og du må hele tiden jobbe aktivt med hvordan du optimaliserer kundereisen på tvers av fysiske butikker og online.

Nava Sport har startet på denne reisen, og de lykkes mer og mer, dag for dag. Butikken er bygd på NopCommerce sin e-handelsplattform, med integrasjoner mot Logistra, Klarna, PCK. Rammeverket som benyttes på NopCommerce er Microsoft ASP.NET. D

Det er utviklet digitale gavekort og gjort tilpasninger i kategorier, design og brukeropplevelse underveis. Utgangspunktet har hele tiden vært et skreddersydd design med fokus på å bygge en tydelig og differensiert merkevare på nett.